FIBSin uusi tutkimus selvittää miten kuluttajat tekevät vastuullisia tuotevalintoja vuonna 2022

14 kesäkuuta 2022

Millä perusteella suomalaiset kuluttajat tekevät vastuullisia tuotevalintoja ja millä kriteereillä? Mikä hankaloittaa vastuullisten valintojen tekemistä? Entä miten yritykset voisivat parhaiten auttaa kuluttajia tekemään vastuullisia ostopäätöksiä?

Muun muassa näihin kysymyksiin etsitään vastausta FIBSin suuressa kuluttajakyselyssä ”Tiedolla vai tunteella – miten suomalaiset kuluttajat tekevät vastuullisia tuotevalintoja?”

Kyselyn tulokset julkaistaan 12.7. klo 13.00-13.34 järjestettävän SuomiAreena-tilaisuuden yhteydessä, jossa teemasta keskustelevat Aalto yliopiston vastuullisen liiketoiminnan professori Minna Halme, Joutsen Finlandin toimitusjohtaja Matias Kotkasaari, Ping Helsingin vaikuttavuusviestinnän asiantuntija Tuomo Meretniemi sekä Kotipizzan toimitusjohtaja Heidi Stirkkinen. Tilaisuuden juontaa MTV Uutisten toimittaja Kirsi Alm-Siira.

FIBS järjestää SuomiAreena-keskustelutilaisuuden yhdessä Suomen Yrittäjien ja Satakunnan yrittäjien kanssa.

Tilaisuutta voi seurata striimattuna tai paikan päällä Porissa (Porin kaupungintalon piha, Hallituskatu 12). Striimauslinkki löytyy SuomiAreenan sivuilta lähempänä ajankohtaa.

Lisätietoa: fibs@fibsry.fi

Muut teemat
close