TILAISUUDET

Flat View
Vuosinäkymä
Kuukausinäkymä
Kuukausinäkymä
Weekly View
Viikkonäkymä
Daily View
Tänään
Categories
Kategorianäkymä
Search
Etsi

Kaikki tilaisuudet

Vastuullisen brändin rakennuspalikat

FIBS_Seminaari_Vastuullisen brandin rakennuspalikat_2017.jpg

Vastuullisuuden integrointi koko liiketoimintaan on vastuullisen brändin rakennuksen perusedellytys.

Edelläkävijäyritykset ovat kuitenkin jo ottaneet integroinnista askeleen eteenpäin määrittämällä liiketoimintansa tarkoitukseksi kestävän kehityksen edistämisen ja rakentamalla tarkoitusta tukevan liiketoimintastrategian.

Tämän kaiken toteuttaminen edellyttää, että koko henkilöstö, ylimmästä johdosta alkaen, on tietoinen vastuullisuuden merkityksestä liiketoiminnalle, ymmärtää miten vastuullisuus käytännössä tulee huomioida toiminnan suunnittelussa ja jokapäiväisessä työssä ja sitoutuu yrityksen vastuullisuustavoitteisiin ja –periaatteisiin.

Viestintä on vain yksi osa integrointiprosessia ja vastuullisen brändin rakennusta: vasta kun vastuullisuutta suunnitellaan ja toteutetaan eri liiketoimintojen yhteisvoimin, voidaan varmistua siitä, että vastuullisuus on kaiken toiminnan ytimessä, ja että yritys myös viestii vastuullisuudesta yhdellä äänellä, vastuullista brändiä rakentaen.

Mutta mistä rakentuu vastuullinen brändi? Mitkä ovat vastuullisuusmarkkinoinnin ja -viestinnän perusedellytykset? Mitkä sisäiset käytännöt ja toimintaperiaatteet on oltava vähintään kunnossa, jotta voidaan suunnitella ja toteuttaa vastuullista, eettistä ja kestävää viestintää ja markkinointia? Entä miten vastuullista brändiä rakennetaan asiakkaan ja viestintäkumppanin yhteistyönä?

Muun muassa näitä kysymyksiä käsitellään vuoden viimeisessä FIBSin aamiaisseminaarissa. Tervetuloa mukaan!

Ohjelma

08.30  Ilmoittautuminen ja aamiainen

09.00  Avaus
Ulla Roiha, päällikkö, FIBS ja Susanna Saikkonen, johtava asiantuntija, Miltton

Miten viestii vastuullinen brändi
Susanna Saikkonen
, johtava asiantuntija, Miltton

Viestintä- ja markkinointialan yritysten näkemys yritysvastuusta
Tarja Virmala, toimitusjohtaja, Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL

Case SOK: Vastuullisuusviestinnän suunnittelu ja toteutus 
Anna Mäenpää, vastuullisuuspäällikkö, SOK

Paneeli - Vastuullisen brändin rakennus asiakkaan ja kumppanin yhteistyönä

Keskustelijoina:

  • Pia Friberg, Director, Consultancy & Brand Communications, Wärtsilä
  • Susanna Saikkonen, johtava asiantuntija, Miltton
  • Laura Varpasuo, kestävän kehityksen päällikkö, Alko

11.00 Tilaisuus päättyy

Aika, paikka & osallistumismaksut

Päivä

Keskiviikko 13.12.2017

Aika

Klo 8.30-11.00 - ohjelma alkaa klo 9.00

Paikka

Business Meeting Park Campus, Forum Kukontori, Yrjönkatu 29 C, Helsinki

Osallistumismaksut

Tilaisuus on avoin ja maksuton FIBSin jäsenille

Lisätietoja

Tarja Laakkonen, tarja.laakkonen(at)fibsry.fi, p. 0400 877396

Tilaisuuden esitykset

Esitykset löydät tilaisuuden jälkeen FIBSin tietopankista klikkaamalla ohjelmassa olevaa otsikkoa (vain FIBSin jäsenille, edellyttää käyttäjätunnusta).

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu tilaisuuteen täällä

Takaisin

Additional information