Uutis- ja tietopalvelut

uutispalvelut.jpg 

FIBSin uutis- ja tietopalvelut tarjoavat jäsenillemme sekä tietoa uusimmista yritysvastuun ratkaisuista, käytännöistä, työkaluista, tutkimuksista ja tilaisuuksista että mahdollisuuden saada hyvää näkyvyyttä omalle vastuutoiminnalleen, sillä kaikki FIBSin viestintäkanavat ovat myös jäsentemme viestintäkanavia. FIBSin viestintäkanavien kautta jäsenet voivat saada näkyvyyttä myös niiden toimijoiden keskuudessa, jotka eivät kuulu oman kohderyhmän ytimeen.

Jaamme tietoa - tilaisuuksien lisäksi - jäsenkirjeiden, uutishuoneen, sosiaalisen median, tutkimusten, julkaisujen, tietopankin sekä videoiden kautta.

Jäsenkirjeet

FIBSin kerran kuukaudessa ilmestyvään jäsenkirjeeseen kootaan ajankohtaisia yritysvastuualan uutisia Suomesta ja muualta maailmasta, kaikista yritysvastuuteemoista, kaikilta toimialoilta. Kirjeestä löytyy myös tietoa mm. FIBSin ja muiden toimijoiden tulevista alan tilaisuuksista, kursseista ja kampanjoista.

Uutishuone

FIBSin uutishuoneessa julkaistaan myös jäsenten yritysvastuutoimintaan liittyviä uutisia ja blogeja. FIBS myös kierrättää blogeja, minkä ansiosta pienellä vaivalla voi saada hyvää lisänäkyvyyttä jo muissa kanavissa julkaistuille kirjoituksille, lisätietoa blogiperiaatteistamme löydät täältä.

Uutishuone kasvattaa jäsentemme hakukone- sekä somenäkyvyyttä, sillä kaikki uutishuonejulkaisut leivävät automaattisesti myös FIBSin sosiaalisen median kanaviin, ja niiden kautta myös Suomen rajojen ulkopuolelle. FIBSin uutishuone on Suomen seuratuin Mynewsdesk-uutishuone ja globaalisti 100 seuratuimman uutishuoneen joukossa. Liity uutishuoneemme seuraajaksi niin saat tiedon kaikista uutishuonejulkaisuistamme sähköpostiisi ensimmäisten joukossa!

   Nayttokuva_2016-04-26_kello_13.18.28.png

Sosiaalinen media

FIBSin sosiaalisen median kanavat ovat Twitter, LinkedIn ja Facebook. Twitter on erityisesti FIBSin tilaisuuksien aikana tärkeä keskustelukanava, LinkedIn-sivun ja -ryhmän kautta välitämme erityisesti yritysvastuualan ammattilaisille suunnattua tietoa mm. alan uusimmista tutkimuksista ja tulevista tilaisuuksista, Facebook on pääsääntöisesti "human interest"-kanava, jossa viestimme mm. eettiseen kuluttamiseen liityvistä kysymyksistä.

Tutkimukset, julkaisut ja tietopankki

Tietoa yritysvastuun eri teemoista tarjoavat myös FIBSin tutkimukset, tietopankki ja julkaisut. FIBSin valmennusten ja teemaryhmien puitteissa julkaistut työkirjat, oppaat ja yhteenvetoraportit ovat jäsenillemme myös mahdollisuus saada näkyvyyttä yritysvastuun ratkaisuille ja käytännöille.

Videot

Pyrimme enenevässä määrin videoimaan ja striimaamaan tilaisuuksiamme, jakelukanavana käytämme YouTubea. Teemme myös info-videoita keskeisistä yritysvastuuteemoista.


Lisätietoja: Tarja Laakkonen, p. 0400 877 396, tarja.laakkonen(at)fibsry.fi